Nuo kovo 4 d. iki kovo 18 d. mūsų mokykloje vyko netradicinių užsiėmimų ciklas„ Menų savaitė“.
„Menų savaitės“ organizatoriai:
muzikos mokytojas H. Šturo, dailės mokytoja J. Palevič, šokių mokytoja E. Suboč ir technologijų mokytoja K. Tankeliun.
Netradicinių užsiėmimų tikslas – sudominti mokinius ir išmokyti gerbti įvairius meno krypties dalykus, atskleisti mokinių ir mokytojų talentus, padėti suprasti menų svarbą kiekvieno žmogaus ir mokyklos gyvenime.
Menų savaitės užsiėmimuose dalyvavo visi mokyklos mokytojai ir 5- 12 klasių mokiniai.
Visą savaitę vyko įvairios parodos, netradiciniai užsiėmimai, kiekviena klasė dalyvavo menų savaitės renginiuose pagal nustatytą grafiką ir tvarkaraštį. Kiekvienas klasės pasirodymas ir užsiėmimas buvo vertinamas balais, o savaitės pabaigoje buvo apdovanoti I, II, III vietos laimėtojai.
Kovo 4 d., pirmą “ Menų savaitės” dieną, mokykloje vyko netradiciniai užsiėmimai . Mokiniai piešė velykinius atvirukus, įvairiais būdais puošė velykinius kiaušinius, darė puokštes, žaislus, drožinėjo ir kūrė paveikslus iš medienos. Po užsiėmimo sporto salėje vyko Kaziuko mugė, kur įvairių klasių mokiniai pristatė savo darbus, o taip pat pardavinėjo savo « kulinarinius šedevrus ».
Kovo 8 d., antrą “ Menų savaitės” dieną, nuo pat ryto mokiniai kartu su mokytojais kūrė įdomias figūras iš įvairiausių medžiagų,. Darbai buvo pristatyti sporto salėje ir įvertinti mokyklos komisijos. Tą dieną mokykloje buvo švenčiamos Užgavėnės, po skulptūrų parodos visi linksmai leido laiką prie laužo, ten žaidė, dainavo, šoko liaudies šokius. Dienos pabaigoje mokinių ir mokytojų laukė svarbiausia šios šventės dalis – blynų ragavimas, kiekvienas paragavo skanių blynų su uogiene.
Kovo 15, 16 d., trečią ir ketvirtą “ Menų savaitės” dienomis, mokyklos sporto salėje vyko mokinių dainų ir šokių pristatymai. Kiekviena klasė paruošė išsirinktos šalies muzikos pristatymą ir šoko tos šalies tradicinį šokį. Mokytojai paruošė pristatymus apie muziką ir šokius.
Kovo 17 d., penktą „Menų savaitės“ dieną, per bendrą užsiėmimą salėje mokyklos mokiniai ir mokytojai žiūrėjo pristatymą apie emblemos ar logotipo kūrimo ypatumus, po to kiekvienas užsiėmimo dalyvis kūrė mūsų mokyklos emblemą. Mokinių ir mokytojų darbai buvo pristatyti kitą dieną, taip pat buvo išrinkti 6 geriausi darbai o iš jų – mokyklos emblema.